Katarzyna Nogalska

Jestem certyfikowaną trenerką Akademii LEGO® Education, koordynatorką programów FIRST® LEGO® League w Polsce i właścicielką Wyzwań Pani Kasi.
Studiując na Politechnice Warszawskiej, której jestem absolwentką, odkryłam, że zestawy LEGO® Mindstorms będące na wyposażeniu laboratoriów pozwalają studentom błyskawicznie przyswajać skomplikowane struktury programistyczne. Właśnie to było dla mnie inspiracją, aby zrobić zajęcia również dla młodszych dzieci. 
Zajmuję się również organizacją i prowadzeniem zajęć z robotyki i programowania dla dzieci oraz tworzeniem materiałów do prowadzenia lekcji z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education. 
Piszę artykuły dla LEGO Engineering jako członek EDGE (Engineering Design Group Educator), społeczności edukatorów przy Center of Engineering Education and Outreach at Tufts University in Boston. 
W maju 2017 byłam prelegentką podczas konferencji LEGO Education Teacher Award w Billund w Danii. W czerwcu 2018 brałam udział w panelu XXX podczas LEGO Education Partner Conference w Billund, w Danii. W listopadzie 2019 prowadziłam wykład “How to encourge girls to try STEAM” podczas Woman in Tech Summint w Warszawie.
Jako wolontariuszka prowadzę zajęcia dla dzieci z uboższych rodzin i z domu dziecka. 

Głęboko wierzę, że jeśli zachęcimy dziewczynki do rozwijania się w kierunkach STEAM to będziemy mieć w przyszłości mnóstwo utalentowanych kobiet inżynierów, które swoją pasją, kreatywnością i empatią rozwiążą nie jeden problem.

Kontakt: tel. 536 302 402; kasia@wyzwania-pani-kasi.pl

Projekty, w które jestem zaangażowana

Fundacja ALE Nauczanie

Certyfikowane szkolenia Akademii LEGO Education.

Programy FIRST LEGO League 

Zobacz jak możesz się zaangażować w przygodę z FIRST LEGO League!

ABC Robotyki

Zajęcia dla dzieci i młodzieży, rozwijające kompetencje STEAM. Zajęcia z robotyki i programowania.

Projekty realizowane z między innymi Uniwersytetem Łódzkim.

Zajęcia w języku migowym z dziećmi niesłyszącymi

Oferujemy zajęcia w szkołach i przedszkolach z dziećmi niesłyszącymi lub z częściowym niedosłuchem, rozwijające kompetencje STEAM. Zajęcia są prowadzone zarówno w języku fonicznym jak i  migowym. Środowisko, w którym dzecko czuje się swobodnie oraz wielokanałowe przekazywanie komunikatów wpływa stymulująco na na rozwój języka, w którym dziecko będzie w stanie wyrażać swoje myśli i potrzeby.