ROBOTYCZNY POMOCNIK

Witamy serdecznie w nowym roku szkolnym, a raczej przedszkolnym.

To my! – grupa zeszłorocznych “Motylków” z poznańskiego Przedszkola nr 124. Przeszliśmy delikatną reorganizację. Nazywamy się w tym roku “Pszczołami” i jesteśmy grupą 3, 4 i 5 – latków.

Nasi starsi koledzy (5 – latki), którzy mieli już do czynienia z LEGO pomagają nam (3 i 4 – latkom) wdrożyć się w świat działań LEGO EDUCATION. Całkiem dobrze nam to wychodzi, dlatego gdy usłyszeliśmy o kolejnym wyzwaniu i tym razem postanowiliśmy wziąć w nim udział.

Na początku przemyśleliśmy dokładnie zadanie, by omówić po co tak właściwie byłby nam potrzebny na początku roku szkolnego pomocnik. Okazało się, że nam on potrzebny tak bardzo jeszcze nie jest, ale naszym starszym koleżankom i kolegom, a także starszemu rodzeństwu zdecydowanie bardziej.

Stworzyliśmy więc – z wykorzystaniem zestawu kreatywnego – całkiem sporych rozmiarów robota z trzema oczami, by zawsze miał oko na potrzeby naszych szkolnych kolegów, czterema rękami, by służył im zawsze pomocną dłonią, a także z mnóstwem schowków i uchwytów, które pomieściły m.in.: linijkę, nożyczki, pisaki, gumkę, temperówkę, kredki, ołówki, długopisy i inne przybory szkolne.

Jesteśmy pewni, że nasz ROBOTYCZNY POMOCNIK, bo tak go nazwaliśmy spełniłby oczekiwania naszych kolegów służąc im pomocnym narzędziem (przyborem szkolnym), dodatkową ręką czy wsparciem w postaci niezwykłej spostrzegawczości (w związku z posiadanymi oczami w liczbie nieco większej).

A Wy jak myślicie? Przydałby się Wam taki pomocnik?

 

“Pszczółki” z Przedszkola nr 124 w Poznaniu wraz z wychowawczynią Agnieszką Puk